Kolejne zadanie w ramach projektu „Kreatywna matematyka” za nami! 
Uczniowie klasy IIa po raz kolejny udowodnili, że nauka i dobra zabawa mogą iść w parze. Tym razem czekały na nich dwa pełne ruchu i logicznego myślenia wyzwania. 

Uczniowie klasy IIa po raz kolejny udowodnili, że nauka i dobra zabawa mogą iść w parze. Tym razem czekały na nich dwa pełne ruchu i logicznego myślenia wyzwania. 
Pierwsza aktywność, „Matematyczne dobieranie”, wymagała nie tylko sprytu, ale i szybkiego liczenia.
Każdy uczestnik otrzymał swój numer, który przypiął do ubrania.
Spacerując po boisku, uczniowie na sygnał nauczyciela musieli dobrać się w pary lub trójki tak, aby suma ich numerów wynosiła np. 10.
Trzeba było myśleć szybko, a kombinacji było mnóstwo! 

Każdy uczestnik otrzymał swój numer, który przypiął do ubrania.
Spacerując po boisku, uczniowie na sygnał nauczyciela musieli dobrać się w pary lub trójki tak, aby suma ich numerów wynosiła np. 10.
Trzeba było myśleć szybko, a kombinacji było mnóstwo! 

Drugie zadanie to klasyka w nowym wydaniu – kółko i krzyżyk, ale tym razem w rozmiarze XXL! 
Plansze rysowane kredą na polbruku stały się polem do matematycznej rywalizacji. 
Uczniowie z zaangażowaniem rozgrywali kolejne rundy, ćwicząc przy tym strategiczne myślenie. 


Plansze rysowane kredą na polbruku stały się polem do matematycznej rywalizacji. 
Uczniowie z zaangażowaniem rozgrywali kolejne rundy, ćwicząc przy tym strategiczne myślenie. 

Cała matematyczna przygoda odbywała się na świeżym powietrzu, co tylko dodało energii i uśmiechów wszystkim uczestnikom! 





Brawo IIa! Czekamy na kolejne kreatywne wyzwania! 



Anna Myk
Aneta Nowak





















